Urodziłem się w 62 roku ubiegłego wieku, miałem to szczęście, że wzrastałem w epoce, kiedy przywódcą państwa był Władysław Gomułka a prymasem Polski kardynał Stefan Wyszyński. Pamiętam Dnie Kobiet z tego okresu. Pamiętam, kiedy z Tereską wchodziłem do przedszkola tego dnia, nigdy nie zapomnę tej atmosfery. Wszystkie panie przedszkolanki były odświętnie ubrane, pani intendentka w koku, nawet pani z kuchni miały pokolorowane oczy tego dnia. Tereska była przeszczęśliwa tego dnia, bo oprócz otrzymanego ode mnie goździka w celofanie dostawała obietnicę na przyszłość, że jak już będzie duża to oprócz kwiatka będę kupował jej rajtuzy z klinem.

 Urodziłem się w 62 roku ubiegłego wieku w marcu. 9 Marca. Dzień Kobiet to wigilia moich Urodzin, jak mógłbym zatem nie lubić tego święta?

KatoN

kacio59393

