Gdyby nie fejsbuk nie wiedziałbym w jakim świecie żyję i nie zdawał sobie sprawy, co jest za oknem.

Dzień dobry, Darek!
Nie daj się zmoczyć w: Achères. Prognozowane są opady deszczu.

papqJuż wczoraj wieczorem miałem ściśle opracowany plan na dzisiaj. Zamierzałem odwiedzić Abelarda i Heloizę. Myślałem – wsiądę w metro, wysiądę na stacji Pere Lachaise, odszukam symboliczny grób kochanków, pomodlę się za ich dusze, czując cieleśnie nawał Historii i spokój cmentarza. Gęsia skórka, dreszczyk wysofistykowanego podniecenia. I że jak już będę w centrum, co mi tam, podjadę na Pola Elizejskie do cukierni Ladurée po macarony. Deszcz rozwiał plany, właściwie taki niezdecydowany kapuśniak, ale nie mam porządnego umbrella, a ściślej, żadnego. Nie pozostaje nic innego tylko czytać.

KatoN

kacio59393

