Nieszczęśliwa miłość do Tereski odcisnęła głębokie piętno na mojej psychice. Bardzo mnie rozczarowała i na długie lata poczułem, jak już pisałem wcześniej, chłód do kobiet. Ale nie tylko to. Przedszkolne doświadczenie oprócz niechęci do kobiet zrodziło również we mnie podejrzliwość wobec wszystkiego co amerykańskie. Za sprawą gum Donalda poczułem obrzydzenie do USA, synów taryfiarzy, sklepowych w peweksie i samych taryfiarzy. Zatem nawet niespełniona miłość w efekcie przynosi jakieś dobro w przyszłości. W wieku czterech, pięciu lat zaczęła we mnie narastać awersja do demokracji i liberalizmu. Dzisiaj jestem gotów przyznać, że to dzięki Teresce i temu skurwysynkowi, synalkowi taryfiarza, który opętał sobie ją wokół palca między innymi za sprawą gum Donalda, wyrosłem na porządnego człowieka gardzącego tym wszystkim co niesie ze sobą ustrój demokratyczny i liberalizm. Dziękuję ci, Teresko.

KatoN

4129125d1ca574fbdbd00eb8e58b561d

kacio59393

