Powiadaja, ze skojarzenia to przeklenstwo. Nie przekonuje mnie  to wyrokowanie.  Moje  skojarzenia zadziwiaja mnie w     sposob niekiedy  zdumiewajacy. Dla przykladu patrzac na ponizszy detal z rzezby Berniniego mam wrazenie jakbym ogladal Okno na podworze Hitchcocka, ale  relacja ta nie powtarza sie w odwrotna strone – podpatrujac film Anglika nie mam            zadnych – a przynajmniej tych uswiadomionych – skojarzen z Plutonem i Prozerpina. Nie ulega watpliwosci, ze lubie podgladac. Byc moze chorobliwy wrecz voyeryzm rezysera udziela sie w umysle widza wywolujac nieprawdopodobne skojarzenia, ktore maja tak niewiele wspolnego  z doslownoscia?

                                                                                                                                                                                                      KatoN

ber 

kacio59393                                                           

