Zlepione palce sezamkami, Świat Młodych w kiosku Ruchu, potoki słońca bijące po roześmianych twarzach jak młotem kowalskim, kochałam chyba pierwszy raz, lody calypso, nucimy sobie osobno – ty i ja, blok udający chałwę, toffi i irysy, nie depilowałaś jej, miękkie włosy łonowe, kciuk na dolnej wardze rozsmarowuje nieistniejącą szminkę, rozpuszczanie biszkoptów w stygnącej herbacie i nieśmiałe wyznania, że mnie kochasz, osobno dzisiaj, co to da, nucimy sobie – ty i ja, pierwszy pocałunek z języczkiem w bramie kamienicy z czerwonej cegły uciekając przed ciepłym deszczem, zapamiętany, czekając na tęczę z piersią w mojej dłoni, drży głos i brakuje śliny w ustach, wstydzisz się wilgoci i boisz, że nie polubię tego zapachu, budyń waniliowy na gorąco, spadało dla nas tyle gwiazd, krówki, kukułki, ptasie mleczko, kamyczki toczone nieśmiało po nagim brzuchu, szklący się czerwony kogutek do lizania w celofanie i żółtko z cukrem u mnie, a u ciebie kogel-mogel z dodatkiem holenderskiego kakao, oplatają mnie włosy, jak jedwab w dotyku, a w kinie siedzimy trzymając się za ręce w ostatnim rzędzie i słychać przygłuszony turkot projektora, przed zaśnięciem patrzenie z zachwytem na skromne fiołki pierwszych randek, na kiedy się umówimy znowu, przyjdziesz do, po mnie? pierwsze chmary łaskotliwych poruszeń w brzuchu, spadało na nas tyle gwiazd, przełamujemy twarde andruty i góry lodowe wstydu, topniejesz, rozpływasz w rękach, marcepan, chałwa i obie piersi michałków, pachniesz gorąco lipcowym porankiem, w ZOO ukradkiem karmimy flamingi i swoje usta, woda z saturatora gasi pragnienie i masz zwiewną sukienkę na ramiączkach, niesiesz sandały w ręce idąc boso, tanecznie, po nagrzanym asfalcie krętej alejki, spadało na nas tyle gwiazd, zapewnień i przyrzeczeń, kochałam chyba pierwszy raz, nie, nie chcę, wtulając coraz mocniej, otwierasz się, uchylasz nieba, kochałam chyba pierwszy raz, nie, proszę, nie, przychodzi całkowite zaćmienie słońca, oczy zachodzą mgłą, ciemnieją granatem, a leśne licho, jak mu tam, kochałam chyba pierwszy raz i miłość nam

KatoN 

kacio59393
