Zastanawiam się, co jest bardziej zabawne – trollowanie lewaków czy prawdziwych patriotów na facebooku? Dzisiaj o tym czym i jak podniecić tych drugich – są tacy bezdystansowi wobec siebie i swoich przekonań… Oto przykład i parę innych fejsbukowych cytatów, które ubawiły mnie bez reszty:

Po pierwsze, nie jestem ani Niemcem, ani Żydem, ale mimo wszystko uważam, że zarówno mieszkający w Polsce Żydzi jak i Niemcy zasługują na godne traktowanie. Nigdy nie rozumiałem zachowań antysemickich wśród polskich narodowców – przecież społeczność żydowska od wieków była nastawiona wobec Polaków przyjaźnie, niestety nie była to przyjaźń obustronna. Gdyby nie Żydzi, to Polacy byliby zerami. Wielu Żydów takich jak np. Lech Kaczyński zapisało się w historii Polski złotymi zgłoskami. Poza tym Żydzi są wielkim i wspaniałym narodem, o niezwykle licznych osiągnięciach na polu nauki i kultury.

Po drugie, nikt nie skazuje mnie na żadne „życie w biedzie” i nigdy nie pracowałem w fabryce za głodową stawkę. Uważam, że każdy, kto nie znalazł sobie w Polsce pracy dającej zarobki na poziomie minimum 8 000 zł netto jest zwykłym nierobem, nieudacznikiem bądź debilem. Będąc urzędnikiem ZUS każdego dnia wykuwam potęgę Państwa i Narodu polskiego. To dzięki pracy mojej i moich kolegów możecie dostawać emerytury i renty. Nie można tego powiedzieć o zdrajcach i degeneratach uciekających do Norwegii, którzy uważają, że wywieszenie flagi jest wystarczającym dowodem patriotyzmu. Wy, którzy płacicie podatki rządowi norweskiemu jesteście zakałą ruchu narodowego!

– A Ty trampkarzu z wirtualnym profilem w jakiej lidze grasz?

– Jak dla ciebie to w KGB Moskwa.

– Ile kasy dostajesz ruski fikcyjny profilu,? nawet ortografi polskiej nie znasz, a wiec nie znasz dobrze polskiego.

Ejże, bazując na konkretach. jakie jest Twoje odniesienie do komunizmu? nie mam pojęcia, kiedy używasz sarkazmu, a kiedy z serca błogosławisz.

Witam, czy to pan robił Tosię Polak?

Proszę Pana, czy zna Pan Antosię Polak? albo chociaż kogoś kto nią był?
Czy był Pan Antosią Polak?
knkacio59393
