Kiedy czytam i słucham prawdziwychpolakówprawdziwychpatriotów wygrażających w bezsilnym gniewie gołymi piąstkami kacapom, moskalom, komunistom z Moskwy, mordercy Putinowi, nachodzą mnie dwie sprzeczne reakcje – chce mi się śmiać z wariatów a jednocześnie płakać z ich głupoty. Przyznać trzeba, że jest coś pierwotnego w ich zachowaniu, autentycznego a nawet seksualnego. Ten płomień bijący z każdego zdania, te iskry w każdym wyrazie, świadczą jedynie o autentycznym uczuciu – nienawiści. Jest w nich seksualna perwersja – prowokują ruska, żeby być zgwałconymi, bo któż rozsądny paradowałby bezbronnie z gołym cyckiem i dupą po koszarach wypełnionych wyposzczonymi kutasami? Gdybyż tylko to, pół biedy. Ale prawdziwypolakprawdziwypatriota nie chce być zgwałcony indywidualnie – on pragnie seksu grupowego, zgwałcona przez kacapię ma być cała Polska w jednej wielkiej orgii kończącej się rzezią cnotliwej ojczyzny. Kiedy czytam płomienne zapewnienia moich rodaków, którzy w życiu nie mieli broni w ręku i nie poczuli prochu na poligonie, że z chwilą agresji kacapa na umiłowaną ojczyznę, chwycą jak jeden mąż broń do ręki i będą walczyć do krwi ostatniej – nie wiem czy mam się tarzać ze śmiechu czy rzewnie zapłakać..

Nic mi do indywidualnych praktyk seksualnych – niech każdy pierdoli się jak chce, urządza prywatne wojny według własnego scenariusza, ale nie ma z mojej strony pozwolenia na zachowania, które prowadzą do kolejnej orgii powstańczej, wywołanej tylko dlatego, że gardłujący i gardłujące chcą być zaspokojeni analnie przez mitycznego kacapa. Nie chcę, żeby Polacy padli ofiarą kolejnego zbiorowego gwałtu. Nie ma z mojej strony zgody, aby po raz kolejny Polska spłynęła krwią, a to tylko dlatego, że krzykliwej acz wpływowej grupce zachciewa się masochistycznych praktyk. Światoobraz widziany z ich perspektywy jest uwłaczający – Polska robiąca loda Amerykanom i posuwana w dupę przez Moskali. Oto cała polityka POPiS.

KatoN

kn

kacio59393

