Dni znużone jak muły wloką się po wybojach.
W żaluzje pukają kanikuły…
Upał przyszedł z ogrodu i zamieszkał w pokojach.
Ach, jak pragnę twego serca z lodu…

kaciom

Dzisiaj będzie moje wesele z diabłem.

Schodzę na dno świata,

siarka i smoła, intensywność tej atmosfery

dławi mnie i zachwyca.

Oto moja jaskinia,

posłanie z plugawej skóry.

Na każdym miejscu mego ciała,

gdzie były twoje usta,

będą teraz usta potwora.

Parzą mnie, krzyczę.

Ich ognisty dotyk wypala przeszłość.

Dziewicza w objęciach

diabła śmieję się cicho.

kaciom

Zrób coś, abym rozebrać się mogła jeszcze bardziej

Ostatni listek wstydu już dawno odrzuciłam

I najcieńsze wspomnienie sukienki także zmyłam
I choć kogoś nagiego bardziej ode mnie nagiej
Na pewno nie mieć mogłeś, zrób coś, bym uwierzyła

Zrób coś, abym otworzyć się mogła jeszcze bardziej
Już w ostatni por skóry tak dawno mi wniknąłeś
Że nie wierzę, iż kiedyś jeszcze nie być tam mogłeś
I choć nie wierzę by mógł być ktoś bardziej otwarty
Dla ciebie niż ja jestem, zrób coś, otwórz mnie, rozbierz.

kaciom

Maila przysłałaś pewnego ranka

Z bukietem białych róż.

A w tym mailu mi napisałaś,

że masz mnie w dupie już…

Wpisujcie swoje ulubione erotyki, mogą być Wasze, spłodzone własnoręcznie.

KatoN

kacio59393
