Bydło żre pączki bez umiaru i upamiętania a potem będzie bulić na leki, narzekać na zinstytucjonalizowaną i darmową służbę zdrowia, stać w kolejkach do specjalistów od diabetologii i dietetyki, wydawać fortuny na siłkę czy jakieś chujostwo na odchudzanie serwowane w czasopismach dla tęgich kobiet.

cebulaluzfullA ja dzisiaj zero pączków, null niepotrzebnych kalorii i tłuszczu, który niszczy wątrobę i powoduje megaotyłość. Zjadłem za to już dwie duże cebule i zjem jeszcze jedną. Zdrowo, smacznie, po polsku, jak Pan Bóg przykazał. Można? Można.

W związku z bezprzykładnym atakiem na wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego na lotnisku we Frankfurcie nad Menem nazistowskich funkcjonariuszy, potomków strażników z Auschwitz-Birkenau i teutońskich odwetowców spod Grunwaldu, oświadczam że swego czasu również doznałem próby napastowania mnie przez niemiecki patrol policyjny. To było upokarzające słyszeć:

– Ausweis, bitte, das ist nur kleine Kontrolle!

Już miałem na końcu języka Es war nur kleine Kontrolle fur meinen Grossvater in Warschau in 1944, ale na szczęście się opanowałem, bo w przeciwnym wypadku najprawdopodobniej skończyłbym jak eurodeputowany Protasiewicz. W Dachau. Albo innym Buchenwaldzie.

KatoN

kacio5939

