Jest coś we mnie urokliwego. Kobiety do mnie lgną. To zastanawiające i zadziwiające. Nie mam oszałamiającej urody – natura nader oszczędnie w tym przypadku obeszła się ze mną, Bóg poskąpił – ze znanych sobie tylko przyczyn – nadmiaru wizerunkowego przyciągania. Pomimo tego kobiety za mną przepadają. Przyznam szczerze, że rozbraja mnie ta ich niewieścia słabość, nierzadko nachalna.

album1A co Wy widzicie we mnie, że tak licznie i gremialnie odwiedzacie mój blog? Co Was we mnie fascynuje, pociąga i podnieca? Pytam szczególnie te niewiasty, które w życiu publicznie nie przyznają się, że tutaj raczą zaglądać. Dziewczęta z TWA zwolnione są z obowiązku odpowiedzi, bowiem siłą rzeczy, z racji przynależności, muszą za mną przepadać, bo tak stanowi niepisane prawo i dobry obyczaj obowiązujący w Towarzystwie Wzajemnej Adoracji…

KatoN

kacio5939

